20 års jubilæum hos Hartmann's

Ulrik Hartmann, der står bag succesen, blev som ung forblændet af diamanter og etablerede i 1997 butikken i Bredgade. Ulrik har siden fulgt sin dedikation, hvilket har cementeret ham som en indflydelsesrig diamantekspert på den internationale scene.

Hartmann’s har gennem de seneste 20 år opbygget en solid ekspertise i netop formidling af exceptionelle og sjældne diamanter. I årenes løb har smykkeeksperterne i Hartmann’s haft smykker for mere end 750 mio kr. gennem deres hænder, til inspiration for et nationalt og internationalt kundeklientel, med hang til tidløst skandinavisk smykkedesign og udsøgte diamanter.

”At handle med diamanter og smykker er en stor daglig glæde for mig. Det er en fornøjelse at finde et særligt smykke til en kunde til en af livets minderige begivenheder. Det bliver jeg aldrig træt af, og det er til konstant inspiration”, fortæller Ulrik Hartmann.

Med jubilæet ser Ulrik Hartmann tilbage på to årtier, hvor den danske juveler har positioneret sig internationalt, samt bragt farvede diamanter på nethinden hos det skandinaviske publikum.

I 2008 blev Hartmann’s udnævnt som ”Argyle Pink Select Atelier”, en udnævnelse som ingen andre i Skandinavien har opnået.  Dermed er Hartmann’s eneste skandinaviske juveler, der kan tilbyde de eftertragtede, sjældne og meget eksklusive pink diamanter fra den australske Argyle-mine.

Senest er Hartmann’s blevet eneforhandler af smykkerne fra det eksklusive franske smykkehus Boucheron, som er det eneste mærke udover Hartmann’s eget, der forhandles i butikken.

Hartmann’s er en af de få i sin liga og med Kensington Palace, Chicago og Australien som sin legeplads, går det sjældent roligt for sig i Bredgade. Ulrik Hartmann ser fremad på et spektakulært år med nye initiativer heriblandt en ny jubilæumskollektion der afspejler Hartmann’s sans for ”fine jewellery making” og et spændende besøg i foråret hos verdens største diamantmine Argyle i Australien som meget sjældent inviterer besøgende indenfor.

Fakta om Hartmann’s

Ulrik Hartmann er indehaver af Juveler Hartmann’s og særlig kendt som diamantekspert på DR1, DR2 og TV2. Hartmann’s er eneste ”Argyle Pink Select Atelier” i Skandinavien og forhandler Argyle Pink diamanter, som anses som noget af det sjældneste og ypperste inden for diamanter.

Forretningens åbningstider

Se detaljerede åbningstider
  • Mandag 10.00-17.30
  • Tirsdag 11.00-17.30
  • Onsdag-Fredag 10.00-17.30
  • Lørdag 10.00-14.00

Bliv kontaktet

Kom ind i butikken og få ekspertrådgivning af en af vores medarbejdere.

Ønsker du at blive kontaktet af en salgsmedarbejder udfyld da venligst nedenstående.

.